Hoewel wij ons volledig inzetten, is uiteindelijk niemand perfect. Ook wij maken fouten of kunnen soms niet helemaal aan de verwachtingen voldoen, bijvoorbeeld door de onvoorspelbaarheid van geboortes waardoor het kan gebeuren dat we te veel gezinnen tegelijk moeten verzorgen. Ons uitgangspunt is en blijft dat we altijd zullen zoeken naar het beste voor onze klant.

Desondanks kan het gebeuren dat de verleende zorg toch niet (helemaal) aan uw verwachtingen voldoet.
Belt u dan zo snel mogelijk (dus tijdens de kraamweek) met ons kantoor. U krijgt dan een van onze planners aan de telefoon. Zij kijkt waar we aanpassingen kunnen doen, om alsnog zoveel mogelijk aan uw wensen tegemoet te komen.
Mocht u desondanks na de zorg alsnog een klacht willen indienen, dan kunt u deze schriftelijk sturen aan info@houseofcare.nl. Wij zullen deze dan conform ons klachtenreglement behandelen.

We vinden het belangrijk dat we onze zorg goed blijven afstemmen op de wensen van onze klanten en daarom ontvangt u na de zorg een uitnodiging per e-mail voor een online evaluatie. Wij stellen het zeer op prijs als u deze wilt invullen. Was u echter niet tevreden, wacht u dan niet op het evaluatieformulier na afloop, maar bel direct met ons kantoor (zie hierboven).